Allyourgames

Alle games voor jouw playstation, Nintendo switch of Xbox! Lees hier AllYourGames ervaringen!

Wie is AllYourGames.nl?

AllYourGames is een webshop gespecialiseerd in scherp geprijsde games en accessoires voor jouw console. AllYourGames biedt al jaren scherpe prijzen en distantieert zich hier dan ook mee ten opzichte van haar concurrenten. De markt wordt goed in de gaten gehouden met als doel de prijzen zo scherp mogelijk te houden en voordelig te zij voor de klant, gamen is namelijk helaas een dure hobby! De bestellingen worden allemaal gratis verzonden, je hebt 45 dagen bedenktijd, gratis retourneren en er wordt geleverd vanuit een voorraad wat betekent dat als je voor 18:00 bestelt op een werkdag je bestelling de volgende dag al in huis is!

AllYourGames ervaringen

AllYourGames is een duidelijke specialist een heeft we meer dan 20.000 reviews met een gemiddelde score van 5 van de 5 sterren, uitmuntend dus! De reviewers zijn het meest enthousiast over dat ze hun game altijd binnenkrijgen op de dag dat het spel ook daadwerkelijk uitkomt op de markt, super speciale service die hoog wordt beloond door de klanten. Verder zijn de mensen ook echt lovend over de levering, het is altijd supersnel bezorgd, goede communicatie en het pakketje is ook nog eens netjes verpakt. Natuurlijk zijn sommige klanten ook kritisch en wordt als minpuntje soms genoemd dat het spel na pre-order toch niet op tijd binnen is. Echter zijn dit veel minder klanten dan de mensen die aangeven dat het wel op tijd binnenkomt.

Is AllYourGames betrouwbaar?

De belangrijkste vraag voor jou als consument is natuurlijk: is AllYourGames betrouwbaar? Wij zijn van mening van AllYourGames absoluut betrouwbaar is! Ze leveren een uitstekende service waarbij altijd een scherpe prijs wordt aangeboden, producten netjes en op tijd worden geleverd en waar ook goed contact is met de klantenservice. Helaas worden sommige pre-orders niet altijd op tijd verzonden maar dit kan ook overmacht zijn vanuit de leverancier en dit wordt netjes opgelost door de klantenservice van AllYourGames. Al met al biedt AllYourGames een ruim assortiment dat goed aansluit op de wensen van de consument. We zijn benieuwd naar jouw ervaringen met AllYourGames! Laat uw review achter op onze website.

AllYourGames betrouwbaar? Review op de onderstaande punten!

• Bestellen:

Is het gemakkelijk om de bestelling te plaatsen bij AllYourGames? Krijg u een duidelijk orderoverzicht? Is de communicatie goed? Schrijf uw review!

• Levering:

Wordt het product op de juiste dag geleverd? Wordt het product netjes afgeleverd? Is er vanuit AllYourGames goede communicatie over de levering?

• Service:

Bent u tevreden met de service? Wordt er snel gereageerd of helemaal niet? Is de klantenservice makkelijker bereikbaar? Laat het ons weten!

• Prijs:

Bent u tevreden met de prijs die wordt geboden door AllYourGames?

Populair bij Allyourgames

• Reviews
Bekijk alle reviews (7)
7 Reviews
Schrijf een review
  • Sanne

Ik heb voor een spel gezocht en vond bij AllYourGames het goedkoopste exemplaar. Het was snel geleverd en in goede conditie. Leuk was het om snel mijn spel te kunnen spelen.

• William

Ronduit perfect snelle service en om niet te vergeten prijzen. Ik beveel aan al mijn vrienden en familie allyourgames.nl toe. Ik ben blij dat ik jullie site gevonden heb. Superrrrr

• Joshua

Eenvoudig besteld, game op tijd ontvangen zonder problemen.

• Gijs

Goede snelle service. Altijd de goedkoopste met spellen en snelle levering. Geen toeters of bellen eraan, simpel en snel bestellen.

• Jantina

Altijd de laagste prijzen voor de nieuwste games en geleverd op de beloofde leverdatum. Zeer blij met mijn afgelopen orders.

• Cas

​​Ik koop altijd mijn games bij All Your Games. Simpelweg omdat hier de prijs en kwaliteit van de service en levering het beste is! Ik hoef me nooit zorgen te maken dat ik iets mis aangezien ik de game altijd op de dag van release ontvang.

• Danielle

Wij hadden een pre-order besteld en deze is keurig op de dag van de release geleverd!

(Je email wordt niet op de website getoond)